Електро-Майдан: відповідь спільноти на саботаж влади

Конституційне право громадян на вільне пересування — скасовано!

Прекрасне екологічне майбутнє України — відмінено!

Економія пального на електромобілях — заборонено!

Інтеграція до ЄС — зупинена!

ЩО СТАЛОСЯ?

З травня 2016 року в Україні не сертифікують електромобілі американського походження. А це у нашій країні означає, що такі машини неможливо поставити на облік МРЕО та використовувати за призначенням.

Отже, неможливо не тільки завезти такі улюблені вже українцями Nissan Leaf (та інші електромобілі) за адекватною ціною, а навіть ті, що вже завезені та розмитнені продовж більше півроку, іржавіють на складах.

А ми?

Продовжуємо витрачати гроші на паливо!

Продовжуємо ховати громадян — а кожна 9 смерть за даними МОЗ відбувається внаслідок забруднення повітря! Тобто, кожного дня від ракових і легеневих захворювань саме від вихлопів ДВЗ (двигунів внутрішнього згорання) вмирає більше 100 українців (кожен день небесна сотня!), на рік 42 тисячі чоловік, за оцінками українських медиків (американські вчені нараховують 140 тисяч) і МІЛЬЙОНИ хворіють.

Продовжуємо... підтримувати війну! Кожного дня з української економіки «вимивається» назавжди понад мільярд гривень в оплату за імпортні нафтопродукти: на рік це 470 млрд. грн. (4600 АЗС * 14 куб. м добова реалізація * 365 днів * 20 грн./л = 470 млрд. грн. + 16% + АТП і великі підприємства закуповують напряму з нафтобаз). В результаті, з української економіки до Росії було сплачено, за ці 5 років бездіяльності 2,5 трлн. грн.

Чому використовувати пальне з вуглеводнів погано? У паливі міститься велика кількість дуже шкідливих для здоров'я важких металів: свинець, нікель, мідь, цинк. На відстані 100 метрів від більшості вітчизняних автомобільних доріг рівень забруднення ґрунтів цими шкідливими викидами перевищує гранично допустимі концентрації в 30 разів!

Чому купувати паливо з вуглеводнів непатріотично? За оцінками приблизно 85% палива Російського походження. Що, у вас паливо з Білорусі чи Латвії? А ви чули про нафтові фонтани у цих країнах? Отже, кожен літр пального приносить у казну держави-агресора грошей на 3 кулі. Багато це чи мало? Три кулі проти наших хлопців — ваших братів, чоловіків, синів? Щороку це виходить більш як 300 млн. куль! А на скільки ви сьогодні спонсували війну?

Чому експлуатувати електромобіль екологічно? Електромобіль не має вихлопів, тобто, взагалі ніяких! Старі акумулятори не викидаються, а встановлюються у домашні системи накопичення енергії і ще 15-20 років підтримують роботу вітрових та сонячних електростанцій.

Чому експлуатувати електромобіль енергетично доцільно? Електричні автівки заряджається переважно вночі, отже, вирівнює нічні спади у електроспоживанні та не створює додаткового навантаження електромережі. А для вирішення цієї проблеми створюють спеціальні балансові ГАЕС, бо нарощувати потужність АЕС та ГЕС без нічних балансуючих потужностей небезпечно. В середньому в енергосистемі України рівень нічного споживання падає на 30%. АЕС (63% від загального виробництва) та ГЕС (18% від загального виробництва) працюють без зупинок і вдень, і вночі, тим самим утворюючи серйозний надлишок електроенергії.

Чому Росії шкодить розвиток електромобілів в Україні? По-перше, споживається меньше палива, отже, меньше грошей поступає до російського бюджету. По-друге, гроші в українській економіці працюють на національну оборону, підвищення боєздатності. По-третє, заощаджені гроші в українському бюджеті піднімуть рівень життя, а новий ринок, яким є електромобілі, обов'язково призведе до розвитку високих технологій та більшої конкурентоспроможності національних продуктів та товарів за рахунок здешевлення транспортування.

На тлі вищенаведеного, певні кола Росії безумовно непокоїть збільшення українського імпорту електромобілів, абсолютна більшість яких з США, на 494% у 2014 році, і на 816 % за перші 7 місяців 2016 року, в чому Україна випередила Росію та посіла 1 місце серед країн СНД.

Подальша інтеграція до ЄС неможлива. Під загрозою синхронізація українського законодавства з відповідними нормами та вимогами законодавства і програмами розвитку ЄС. Враховуючи підписання Україною угоди з ЄС, де чітко в енергетичній моделі розвитку Євросоюзу передбачено повну заборону до 2050 року використання автомобільного транспорту на таких видах палива, як бензин, дизельне паливо та інші види вуглеводневого палива (стаття 73 договору про ЄС, підготовлену Комітетом з транспорту Європарламенту і «Біла книга» транспортної політики ЄС, яка була представлена Єврокомісаром з питань транспорту Сійм Каллас), і скоріш за все, з урахуванням сьогоднішніх подій, цей термін буде скорочено.

І хто є ворогом нашої держави? Міністр Омельян в курсі подій та, нажаль, відсторонився від цієї надважливої для національної безпеки України теми, а заступник міністра Лавренюк безпосередньо курує це питання. Ситуація збільшує соціальну напругу та непевність у ринку для інвесторів, від чого складається враження, що створюється просто ще одна корупційна схема.

У чому зміст питання? У сертифікаті. Взагалі, весь наш інститут сертифікації — одна велика корупційна схема. Ну скажіть, хто серйозно думає, що сертифіковані у Європі чи США ліки, товари, продукти та автомобілі необхідно перевіряти в Україні?! У нас такі суворі норми? Може, в країні рівень здоров'я та середня тривалість життя краще, ніж у ЄС та США? Або наші технології набагато вищі? Тоді, шановні, усі наші внутрішні товари мають пройти цю сертифікацію — «Славута», «Ланос» пройдуть її? А російські ВАЗи, які, попри військові дії автовозами їдуть до нас через кордон, відповідають нормам «Євро 5»? Завдання сертифікату — підтвердження безпеки транспортного засобу, для чого авто проходить краш-тести та інші заходи. Отже, Nissan Leaf має 8 (ВІСІМ!!! найвища оцінка!!!) зірок з безпеки. Жодне вітчизняне авто ані з точки зору екології, ані з точки зору безпеки навіть поряд не стоїть.

Наші прогнилі бюрократи досі живуть у ватній альтернативній реальності та всіляко гальмують процес видачі сертифікатів на ці автівки!!!

Не смішно? Але це ще не апофєоз. З п'ятого жовтня сертифікат, який за законом до 5 робочих днів видає сертифікаційний центр, для чого авто необхідно фізично туди доставити, цей сертифікат вимагає митниця для перетину митної території! Як отримати сертифікат, якщо не можна забрати авто з митного складу?!

Це не просто нонсенс, не просто знущання над здоровим глуздом, це насправді зрада інтересів держави, суспільства і народу України.

Спільнота електромобілістів України вимагаємо від СБУ, РНБО та апарату Президента України дати відповідну оцінку діяльності КМУ та провести всебічне розслідування саботажу державних органів.